Saturday, February 4, 2012

Can someone translate this into Spanish without using an online translator?

Please translate using simple Spanish you would learn in a Spanish II class.



--------------------------------------鈥?br>
I want to be a programmer because I like computers. Computers are fun to use and I like a challenge.|||Quiero ser un programador porque me gustan las computadoras. Computadoras son divertidas y me gustan los desafios.|||Quiero ser un programador porque me gustan las computadoras. Las computadoras son divertidas de usar y me gustan los desafios.|||Quiero ser un programador porque me gustan las computadoras. Las computadoras son divertidas y me gustan los desafios.

(sorry, if you need them, i don't know abput accent marks)
  • eye look
  • No comments:

    Post a Comment